۲۴ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۴۵

مهر خبرگزاری برتر آذربایجان غربی شد/کسب 4 عنوان برتر

مهر خبرگزاری برتر آذربایجان غربی شد/کسب 4 عنوان برتر

ارومیه - خبرگزاری مهر: دفتر نمایندگی خبرگزاری مهر در آذربایجان غربی در ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان توانست رتبه خبرگزاری برتر را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار مهر، خبرگزاری مهر نمایندگی آذربایجان غربی به دلیل انعکاس اخبار رویدادها و ارائه گزارش ها و مصاحبه های تحلیلی و تشریحی در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی این استان طی یک سال گذشته عنوان خبرگزاری برتر استان را کسب کرد.

در آیین پایانی ششمین جشنواره و نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان غربی که با حضور استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استان برگزار شد بر اساس رای هئیت داوران در بین خبرگزاری های استان مهر خبرگزاری برتر معرفی و با اهدای لوح تقدیر، تندیس و جایزه نقدی از سکینه اسمی سرپرست این دفتر خبری تجلیل شد.

در چهارمین و پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان غربی نیز دفتر نمایندگی خبرگزاری مهر عناوین خبرگزاری فعال و برتر را از آن خود کرده بود.

کسب چهار عنوان برتر/مهر جوایز جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان را درو کرد

همچنین" الناز ملک زاده" خبرنگار خبرگزاري مهر در اين جشنواره در بخش خبر و مصاحبه خبری به گزارش خبری "لاله ها نفسهای آخر را می کشند"  عنوان سوم را كسب و لوح تقدير و جايژه ويژه اين بخش را از آن خود كرد.

در بخش گزارش خبرگزاریهای ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاري مهر استان نیز "سکینه اسمی"  سرپرست و خبرنگار این خبرگزاری نیز با گزارش " رویاهایی که آجر می شوند" عنوان دومی لوح تقدیر، تندیس و جایزه ویژه این بخش را از دست استاندار آذربایجان غربی گرفت.

عنوان سوم عکس خبری خبرگزاری ها نیز به همراه لوح تقدیر و جایزه ویژه از آن "سکینه اسمی" سرپرست و خبرنگار این دفتر خبری با گزارش تصویری" صفهای طولانی بازار مشترک ایران و ترکیه" شد.

به این ترتیب خبرگزاری مهر با کسب عنوان خبرگزاری برتر به همراه سه عنوان برتر در زمینه های خبر و مصاحبه خبری، گزارش و عکس خبری در بین خبرگزاری های استان بیشترین جوایز ششمین دوره جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان غربی را به خود اختصاص داد.

کسب این عناوین برتر در حالی است که در مدت سه روز برپایی نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان به گفته استاندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی دفتر خبرگزاری مهر با وجود کمیت کمتر اخبار بهترین خبرگزاری استان به دلیل غنا و تاثیرگذاری بالاو گزارش ها و نقدهای سازنده به شمار می رود.

ششمین دوره جشنواره و نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان غربی از 21 تا 23 اسفند ماه امسال در سالن نمایشگاهی تازه تاسیس مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه برگزار شد.

در این دوره مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان غربی آثار و تولیدات خود را در 65 غرفه به نمایش گذاشته  و بیش از 600 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که تعداد آثار ارسال شده در مقایسه با پنجمین دوره 20 درصد افزایش داشت.

آیین پایانی این دوره از جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها امسال با حضور استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان استانی با معرفی نفرات برتر شامگاه چهارشنبه برگزار شد.

کد خبر 2018450

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha